Navigatie

Veelgestelde vragen en praktische informatie
 

►Hoe kan ik een diska dames tulband en/of baby tulband kopen op deze website?


Winkelwagen: Klik op het product wat je wilt kopen. Geef aan hoeveel stuks en welke maat je nodig hebt. Klik op 'Voeg toe aan winkelwagen'. Het artikel komt nu automatisch in het winkelmandje terecht. Wil je verder shoppen, klik dan op 'Verder winkelen'.  Wil je direct afrekenen, controleer dan de inhoud van je bestelling. Je kan een artikel verwijderen of het aantal aanpassen door een ander cijfer in het vakje in te typen of op de pijltjes te klikken. Daarna klik je op ‘Herberekenen’. Kies een betaalwijze. Klik daarna op ‘Bestelling afronden’ om je bestelling te betalen.

Persoonlijke gegevens:
 Ben je een nieuwe klant, dan zijn er twee opties: Je kunt eenmalig een bestelling doen of een account aanmaken. Het voordeel aan een account aanmaken is dat je bij de volgende bestelling niet nogmaals al je gegevens hoeft in te vullen en daardoor je bestelling eenvoudig en snel kunt doen. Je vult je gegevens in bij 'Factuuradres' en geeft aan waar de bestelling bezorgd moet worden. Dat kan ook op een ander adres zijn dan jouw eigen adres (op je werk, of je wilt een tulband cadeau geven.) Mocht dit zo zijn, klik dan op 'Afwijkend afleveradres' en vul die gegevens in. 

Wij gaan zeer discreet met jouw gegevens om en zullen deze dus nooit aan derden verstrekken. Wij zouden het zeer op prijs stellen om te weten hoe je ons gevonden hebt. Wil je dit met ons delen, dan kun je dit bij 'Laat diska weten waar je haar van kent... (Instagram/Facebook/via via enz.)' invullen. Klik op 'Bestelling afronden' onderaan de pagina. Geef aan op welke manier je wilt betalen, controleer nog een laatste keer je bestelling en klik op ‘Bestelling bevestigen’. De Betaling loopt via Mollie BV.

Bevestigingsmail: Zodra je bevestigd hebt, ontvang je van ons automatisch een e-mail. Heb je gekozen voor betaling via overschrijving, dan vind je in deze mail alle nodige bankgegevens om het bedrag over te kunnen maken. Heb je geen bevestigingsmail ontvangen hoewel je je bestelling volledig hebt afgerond? Mail dan naar info@diska.nl zodat we kunnen achterhalen wat er mis is gegaan. 

Betaling: Na alle bovenstaande stappen voldoe je de betaling van je bestelling.  Als je voor online afrekenen (via bijv. iDeal of Paypal) hebt gekozen, word je automatisch doorverwezen naar de beveiligde betaalpagina van Mollie BV. Wil je het bedrag zelf overmaken, dan gebruik je de bankgegevens uit de bevestigingsmail om je storting of overboeking te verrichten.

 

►Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Al onze betalingen lopen via Mollie BV. Dit is een erkend bedrijf in online betalingen. De mogelijkheden om te betalen zijn:

iDEAL (Nederland): Dit is de meest gebruikte online betaalmethode in Nederland. Vanuit Nederland kan je via iDEAL snel en veilig afrekenen in de vertrouwde internetbetaalomgeving van je eigen bank. Het bedrag wordt direct van je rekening afgeschreven en wij maken je bestelling verzendklaar.

PayPal: Heb je een PayPal account? Dan kan je ook op die manier snel en veilig online afrekenen.

Bancontact/Mister Cash (België): Ook met een gewone bankkaart kan je snel en veilig afrekenen. Je geeft je kaartnummer en de vervaldatum in en meteen daarna kom je in de vertrouwde internetbetaalomgeving van je eigen bank terecht. Daar regel je de betaling zoals je dat gewoon bent volgens de gekende beveiligingsmethodes van je bank (bijv. kaartlezer of Digipass). Het bedrag wordt direct naar onze rekening overgeschreven zodat we je bestelling zo snel mogelijk kunnen verzenden.


Voor de verwerking van je online betaling werken wij samen met Mollie BV. Alle betaaltransacties zijn 100% beschermd en verlopen rechtstreeks tussen jou en Mollie BV. Noch wij noch derden krijgen je gegevens te zien. Meer info over Mollie BV vind je op www.mollie.com.

►Wat kan ik doen als het artikel is uitverkocht?

Als je bij een artikel te zien krijgt dat het is uitverkocht, zijn er twee mogelijkheden; 
1. Je ziet bij jouw gekozen maat 'uitverkocht' staan en kan deze dan niet aanklikken. Mocht dit het geval zijn, dan kun je altijd contact opnemen met ons via info@diska.nl zodat wij kunnen kijken wat de mogelijkheden zijn. 
2. Er kan ook aangegeven worden: 'Niet alle artikelen zijn op voorraad, voor een aantal artikelen is er 14 dag(en) levertijd'.  Dit betekent dat het artikel niet op voorraad is maar wel gemaakt wordt of gemaakt kan worden en naar jou verzonden kan worden binnen 14 dagen. Mocht je dit willen kun je deze bestelling plaatsen of contact opnemen via info@diska.nl zodat wij kunnen kijken wat de precieze levertijd zou kunnen zijn. Soms kan dit namelijk sneller dan 14 dagen. 

►Mag ik mijn bestelling retourneren?

diska accepteert geretourneerde producten zonder geldige opgaaf van redenen binnen 7 werkdagen. Retourkosten zijn voor eigen rekening. Het product kan enkel ongebruikt geretourneerd worden inclusief labels en verpakking. Na ontvangst van de producten wordt het aankoopbedrag binnen 7 werkdagen gecrediteerd. Voor het retouren gelieve contact op te nemen via info@diska.nl. 

Retouren kunnen naar onderstaand adres verzonden worden:

diska
Jacques Nycolaasstraat 30
3071 MG ROTTERDAM
NEDERLAND

 

►Waarom voor een diska tulband kiezen i.p.v. andere hoofdbedekking?

Door de plooien in de stog valt de tulband mooi om het hoofd. De plooien zijn zorgvuldig met de hand geregen. Bij baby's blijven de tulbandjes goed op het hoofd zitten. Ze hebben een chique uitstraling. Zo kun je je baby's outfitje compleet maken met een matchende tulband. Als je kindje basics draagt kan je dit ook goed combineren met een diska tulband met een gezellig printje. Moeders kunnen ook 'twinnen' met hun kindje door dezelfde tulband samen te dragen.
Een tulband is tevens goed te dragen onder een hoofddoek / hijab. 
In het dagelijks leven is de tulband goed te stijlen met allerlei outfits. Ook voor een feestje is het een eyecatcher, vaak de finishing touch! De tulband kan bij vintage outfits (jaren 20 of 50) maar kan ook op een festival bij de bohemian stijl. 

Daarnaast zijn er ook mensen met haarverlies of uitval door bijv. chemo of alopecia areata die geen sjaal of muts willen dragen. Een tulband is ook goed te dragen in combinatie met een pruik. 

►Waar wordt diska gemaakt?

diska wordt ontworpen door Raisa Umarella. Een 31-jarige ontwerper, ondernemer én moeder. De patronen en samples maakt zij zelf. Hierna worden de producten geproduceerd in Rotterdam in een sociale onderneming. Hier werken mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Doordat de kleding hier gemaakt wordt, worden deze mensen voorzien van werk en een opleiding. 

Welke maten zijn er beschikbaar?

Er zijn voor kinder tulbanden drie verschillende maten beschikbaar. Ze worden aangegeven in centimeters. Maat 40-42, 44-46 en 48-50. Voor dames hebben we de maten XS (56-57),S (58-59),M (60-61)en L (62-63). 
Maatadvies: Meet op onderstaande manier het hoofd op om de maat van de tulband te kiezen.

►Hoe was of droog ik een diska tulband?

Wij adviseren altijd te wassen op 30 graden of handwas. Zo blijven de tulbanden mooi en door te wassen op 30 graden kunnen we C02 uitstoot  verminderen. Stop de tulbanden niet in de droger. 

Kan ik ook op jullie kantoor komen passen?

Dit is helaas niet mogelijk. Bij ondertaande locaties is het mogelijk om in de winkel te passen. Mocht je toch online willen bestellen, meet dan met een meetlint de omtrek van het hoofd om zeker te zijn dat je de juiste maat besteld. 

►Wat zijn jullie verkooppunten?

Momenteel hebben wij enkele verkooppunten in Rotterdam zodat je kunt voelen aan de stof en eventueel kunt passen. Onderstaande shops verkopen onze tulbanden:

Collectiv. by Swan
Witte de Withstraat 30

SHPPR
Van Oldebarneveltstraat 113

CF.04 Conceptstore
Bergse Dorpstraat 77B

© 2015 - 2019 diska tulbanden voor mama en baby | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel